نه دست خود من نیست


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

نه دست خود من نیست باید به تو برگردم دنیارو نمی دونم من دور تو می گردم

با فکر تو می خوابم از فکر تو بیدارم نه دست خود من نیست حسی که بهت دارم

نه دست خود نیست ...

امروز منو دریاب امروز که می تونی تنها به تو حق می دم دنیامو بچرخونی

یک ثانیه آتیشی یک ثانیه بارونی اینقدر ازت دیدم دریامو بسوزونی

خورشیدو بکش سمتت تو این شب تکراری دنیارو نمی دونم تو جاذبشو داری...

 



نظرات شما عزیزان:

نامی
ساعت17:56---23 تير 1392
زنده اییییییییییییییییییییییییییییی یییی

نامی
ساعت17:56---23 تير 1392
زنده اییییییییییییییییییییییییییییی یییی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانه
جمعه 7 تير 1392| 18:56 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§